Sahabat adalah perisai diri

Saturday, May 3, 2008

Merawat ketiak berbau

Merawat menghilang bau yang tidak menyenangkan dari ketiak.

Malu kan kalau berbau... ada cara nak elak dan merawatnya.

CUBA BUAT, MEMANG TAK NYESAL!!! confirm MUJARAB.
Beli tawas dan garam kasar, tumbuk kedua2nya sekali, sampai halus. Kuantiti pun sama banyak, tapi kalau dilebihkan tawas lagi bagus... BERKESAN PUNYA! bukan sahaja bau hilang, warna itam pada ketiak pun boleh ilang tau!!!!! Tak itam dah ketiak korang lepas nie... heh.. heh...

Selamat mencuba terutama sekali sapa2 yang selalu mai sain D/O kat aku tu...

sebutir kata:
Sorry Bg Din lawak je... tapi petua yang diatas tu betui ooo....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails