Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, June 3, 2008

To my darling Husband

Yang,

Belum Yang sampai rumah, I nak cakap sikit supaya Yang tak terkejut. Semenjak Yang pergi outstation ni, I gabra je, 'tah kenape.

Tadi masa balik nak masuk garaj dah, nak tekan brek tapi tertekan minyak. Silly me!

So I accident lah sikit.... jangan terkejut, sikiiit je. I tak cedera pun. Kebetulan pula pintu garaj tak tutup jadi kena kereta baru Yang sikit.

Tu je le I nak kabar takut Yang marah bila balik petang ni.

I missed you sooo much, can't wait to be in your warm arms again. Don't have to buy any present this time, ok?

Loving wife.
xxx

she decided last minute not to send this photo


x


x


x


x



sumber.....

sebutir kata:
Eeemmm... betul la sikit aje....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails