Sahabat adalah perisai diri

Friday, August 29, 2008

Avril Lavigne di Wilayah ... apa kata Mufti?


Diciplak dari no2umno..

Aku tak berani nak keluarkan fatwa atas konsert Avril di Malaysia sebab mengeluarkan FATWA bukan kerja Radenjowo. Kerja aku cuma larang anak bini gi tonton. Kalau aku dapat tau anak ngan bini gua pergi ... gua sekeh kepala sekor sekor.

Tapi Mufti tak kan tak berdecit walau sedikit. Oleh itu berikut adalah surat rasmi dari Radenjowo kepada Mufti Wilayah , Wan Zahidi bin Wan Teh... yang sebelum ini dah kritik isu Ramlang yang kononnya berpolitik di Permatang Pauh.
Hello Bro !!!

Takkan senyap jer bro. Gua kat sini tunggu lu punya kenyataan. Kalau haram kata haram, kalau tak, kata tak. Kitorang bukan tak tau pasal Halal Haram, tapi jangan lah pulak kerana kerajaan benarkan konsert, lu pun tutup mulut..Sekurang kurangnya bagi la nasihat kat umat umat yang sewaktu dengan kita.


Gua harap lu tunjuk lah taring lu sikit .. biar kerajaan tau, diorang buat kerja salah.


Tapi mana tau kalau lu kata konsert tu 'halal' .... gua antar bini gua balik kampung dan hari ni gua beli tiket.


Kirim salam sama keluarga lu bro.


Salam bro.

Radenjowo

sebutir kata:
Wa setuju ngan you bro..

2 comments:

  1. its good to know about it? where did you get that information?

    ReplyDelete
  2. I'm thankful with your blog it is very useful to me.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails