Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, September 23, 2008

Bulan yang cukup menggembirakan aku

Memang bulan nie cukup menggembirakan aku.

Penghulu segala bulan dimana kita berpuasa selama sebulan dibulan Ramadhan dan bukan itu saja.. ada tiga orang yang rapat ngan aku menyambut harijadi mereka dibulan nie gak.. yang syoknya tak payah keluaq belanja makan2, selamat sungguh aku rasa.. heh.. heh..


Pertamanya anak dara aku la Nur Fatin, sambut harijadi nya pada 09hb Sept yang lalu.. Selamat harijadi ayah ucapkan.. heh.. heh.. ayah syok sikit nie.. tak yah keluaq belanja beli kek.. posa heh.. heh..


Keduanya teman sepejabat aku Shie yang terpaksa aku lupakan harijadinya pada hari nie.. 23hb Sept.. terpaksa dilupakan kerana faktor umur, maklumlah memori dah kurang sikit.. anyway happy bestday to you.. semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu.. ingat birthday girl tak leh marah2 tau.. sampai bila2.. heh.. heh..


Bunga sumbang sumbangan Fidah.. tak dak bau langsung.. bunga buat sendiri ke..


Ketiganya.. anak teruna aku Nur Shafiq yang semakin ranum dipasaran yang akan menyambut harijadinya pada 25hb Sept nie.. selamat harijadi ayah ucapkan.. ingat pesan ayahanda nie.. berkawan biar seribu, berkawin biar satu.. nie part yang syok nie.. sambut harijadi dibulan Ramadhan.. selamat la lagi belanja aku.. posa.. heh.. heh.. janji oo lepaih nie jangan tuntut dah kek ka, suruh belanja ka..

Kepada semua yang diatas, ketahuilah sememangnya anda semua berperanan dalam hidup aku.. sebagai mengenang jasa korang semua.. terimalah lagu yang didedikasikan khas untuk korang..

video
sebutir kata:
Heh.. heh.. syok nya aku.. tak habis lagi nie..

7 comments:

  1. cayalah ayah!
    posa, posa gak....
    tapi lepas posa, hehehehe
    kek jangan lupa nooo.....
    hahahahahak

    ReplyDelete
  2. Hang nak kek apa, bagitau saja sbb raya ni berlambak kek, bukan setakat kek, biskut, biskut kering, ketupat, kuih telinga hindu pun ada..

    Kah.. 3x

    ReplyDelete
  3. kuih telinga hindu?
    fav fatin tue!!
    hahahahahahak

    ReplyDelete
  4. hg boleh lupa kat shie noooo. apa la shie aku x lupa kat hang.Tapi tg hari jadi chong aku paling ingat ngan duit donation dlm box depan opis tu x sampai RM10. hahahahahahahahahahahhahaha adios...

    ReplyDelete
  5. Dah beralih umur nie camtu la Adha oooi.. megabait captured kurang dah..

    Arsenal belasah mat rempit 6 - 0 oo pagi nie..

    ReplyDelete
  6. fida bukan nama sebenarSeptember 24, 2008 at 8:47 AM

    eceh adha! mcm la igt sgt bufday boss kesayangan tu..kalo igt sgt, bila? fida x sabo nk beli munge jgk neh! kui3..
    abg din, bufday chong abg din wat mcm bufday fatin, k.shie n shafik jgk taw..huahuahuahuahuahua..:p

    ReplyDelete
  7. Chung nak belanja korang makan besaq pun terhegeh2.. esok baru nak announce tarikh.. camnie punya mangkuk nak beli bunga harijadi..

    KHIAK PTUUIIHH..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails