Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, September 24, 2008

Kisah aku dengan basikal

Ini adalah aku dengan basikal aku.. sedang posing di Jalan Mengkuang Sekolah sekitar tahun 1970an. Aku sedang buat jualan murah untuk kekawan yang merana akibat lonjakan tahap gaban, harga minyak dewasa ini.. antara basikal yang terlaris dipasaran...

Khas untuk pegawai yang gaji ribu2 dan inginkan gaya, mutu dan keunggulan.. pantas dan kelihatan anggun..

Untuk yang kurang mampu.. ni haa.. aku kira murah timbang kilo punya..

Untuk yang pakai driver.. ha aku rekomen yang ini, kira murah je bang..

Buat bini yang tak reti dok rumah, nak keluaq bersiar takut tertinggal anak.. haa belikan yang ini buat hadiah harijadi ka.. satisfaction guarantee..

Buat mat2 rempit yang telah kehilangan motor kerana ditarik.. dan juga pak we atau mak we yang suka sangat berkepit.. aku suggest ini untuk korang.. dijamin tak menyesal.. satu tempat duduk beb.. apalagi mau.. heh.. heh..

Haa ni untuk anak2.. tapi aku cadangkan korang kongsi la, penat boleh tukar2 kayuh..

Setok untuk keluarga balik kampung beraya pun ada..


Tips cara2 nak parking.. jimat ruang ooo..


Kalau dah tak suka sangat buat je camnie.. bukan susah sangat pun..

Untuk yang kreatif sikit buat landskap depan rumah.. boleh gak nyamuk bersuka ria.. heh.. heh..


sebutir kata:
Kisah benar diatas telah dikarang setelah aku happy sesangat dengan tekanan hidup yang kian menghimpit akibat harga minyak.. iskkk cakap pun tak guna.. korang pilih ajelah mana2 yang berkenan.. ok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails