Sahabat adalah perisai diri

Friday, September 26, 2008

Mencari jodoh

Tolong la dia, klu ada kwn yg x kawin lagi blh kenalkan.....yg dah kawin pun dah gatai sgt boleh gakkk..


Abg,
Ika seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata Ika ada kat bawah. Kalau betul ada kawan-kawan abg ikhlas nak berkenalan dengan ika, diorang kena terima ika seadanya tau. Maklumlah, ika ni orang kampong. Diorang pun kena faham dengan kerja ika. Ika ni peramugari, so selalu outstation. Ika tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas dan SETIA. Ika tak suka womanizer dan lelaki hidung belang. Sapa2 yang minat ikhlas nak kawan ngan ika abg suruhla diorg add YM ika yea….

Nama: Nursharifah Intan Zulaikha Bt Zulyahya

Nama Panggilan: Ika

Umur: 23tahun  

Skin: Sowo Matang  

Kening: Lentik Sedikit  

Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut)  

Alamat: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor  

Pekerjaan: Peramugari  

Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing  

Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino  

Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu

Email: ika_cute@yahoo.com.my

p/s: sebarang pertanyaan sila email saya dan gmbr saya ada sertakan dibawah..









sebutir kata:
Iklan lawak sumbangan Shuhaila.. heh.. heh.. gigi Ronaldinho oooo.. errr sori.. meremang bulu betis..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails