Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, October 7, 2008

Interview


Daud sedang di interview di sebuah syarikat:

Pegawai : Nama saudara siapa ?
Daud : "Daud... "
Pegawai : "Cuba ceritakan tentang keluarga saudara !!...
Daud : "Saya 2 beradik.. adik saya masih belajar di Kampung.. Orang Tua saya tinggal di Perak. Nenek dan Datok saya dari sebelah ayah tinggal di Kedah... Nenek dan Datuk dari sebelah Ibu pula tinggal di Johor.. Bapak saudara dan mak saudara semua tinggal di Melaka..

Pegawai : "Apakan saudara boleh berbahasa ingeris ?
Daud : "Yes .. sir ... "
Pegawai : "now tell me about your family in English !!... "
Daud : "Sorry sir .. i don't have family in English... they're all living in Malaysia"

sebutir kata:
Bukan silap si Daud dalam hal nie.. silap pegawai yang tak tau cara bertanya.. heh.. heh..

3 comments:

  1. Salam..

    Daud adalah nama sahabat rapat saya.. saya dah bagitau dia untuk postingkan lawak dia bagi ni, dan kaitkan nama dia sekali.. dia agreed sekadar lawak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails