Sahabat adalah perisai diri

Saturday, October 18, 2008

Mesyuarat Pemuda UMNO Rantau Panjang bergaduh


Aku pun biasa gak pi meeting bahagian.. tapi tak biasa pulak meeting ngan dikelilingi FRU siap ngan pakaian seragam dan kelengkapan lagi.. ooii seronok ka meeting camnie ha.. depa boleh pulak no meeting camnie no..


sebutir kata:
Tak tau nak komen apa bab nie.. cuma korang pikiaq la sendiri perangai bakal2 peneraju parti UMNO nie..

6 comments:

  1. memang dah biasa mcm nie....
    kelate punyo stailo....ler...
    apa nak diherankan....

    ReplyDelete
  2. Salam foxkid..

    Memang meriah kalau meeting camtu.. ramai pemerhati dari ahli.. heh.. heh..

    Amacam bisnes ari nie.. ok ka?

    ReplyDelete
  3. Wajah2 manusia di akhir zaman....
    Harta dan pangkat menjadi sandaran.

    ReplyDelete
  4. Orang begini wajib ditinggalkan..
    Allah dan Rasul wajib pegangkan..

    ReplyDelete
  5. Kalu tak tipu, tak panggil FRU awal-awal datang. Tengoklah rekod. Cawangan pemuda ada 156, bantahan ada 190. Terbanyak di Malaysia.

    Ambo ni Kosing. Calon bebas hak lawan Ustaz Fendi dalam PRU dulu. Kalu budak ni baik ambo tak lawan dia sebab ambo pun UMNO juga.

    Tapi..... mesti berani untuk cegah mungkar hak dia buat kepada pemuda-pemuda di cawangan.

    ReplyDelete
  6. Salam Kosing,
    Wah ambo kagum ngan keberanian mu menongkah arus, insyaallah perjuangan amar makruf nahi mungkar kerana Allah akan senantiasa diberkati..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails