Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, October 28, 2008

Shahidan - debat terbuka secara tertutup


KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno, Datuk Seri Shahidan Kassim berkata debat terbuka tidak wajar dilaksanakan. Menurutnya, debat tersebut wajar dilakukan secara tertutup yang dihadiri oleh anggota-anggota perwakilan mengikut sayap Umno sahaja.

“Saya tak setuju dengan debat terbuka tapi kalau debat itu diadakan secara tertutup saya setuju,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (Perkim) di sini hari ini..mStar..

sebutir kata:
Satu lagi lawak antarabangsa dari bekas MB Perlis DS Shahidan.. dia nie sejarahnya memang pak lawak, salah isi borang masuk UMNO kot..


Nama pun debat terbuka.. terbuka lah.. pasai apa nak tutup, debat isu orang ramai tapi tertutup untuk yang ahli saja.. takut orang ramai gelak kat hampa ka.. kah.. kah.. takut kena ejek kerana berbuih mulut ka.. heh.. heh..

6 comments:

  1. Something wrong with this guy???sejak kalah nie dok gila cari publisiti murahan....wat la weeehhhh.

    ReplyDelete
  2. Dengaq kata tokey daun ketom.. betoi ka..?

    ReplyDelete
  3. gatai tangan sahajeOctober 29, 2008 at 12:17 PM

    ye la hang lapoqq..xkan die nk cari publisiti msok mangga kut..pada2 ler wey..ni pon die dok pk 8 tawun pe topik yg die nk wat isu...cian die..
    din...btui kew tokey? nk gak order nih..! keh3..:p

    ReplyDelete
  4. Dengaq cite dia tokey le.. kabar angin jgn caye sgt.. x baik benda yang tak tau nak di iyekan..

    Akhir kata terimalah pantun dari hamba..

    Anak punai anak merbah,
    Terbang turun buat sarang.
    Dengaq cikai dah gelabah,
    Bila kepala nak disiang.

    ReplyDelete
  5. tuuuu khaaaa....itu dolu dalam ada batu besar punya ada.ada cihhhhhh

    ReplyDelete
  6. Esok baru nak buang batu besaq tu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails