Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 21, 2008

Akibat baik yang terlebih


Sorang husband balik dari outstation dengan mata lebam kiri dan kanan.. Bila bini dia tanya, katanya...

Masa kat escalator airport, sorang awek cun berskirt didepan dia. Elok je depan mata dia, skirt awek tu tersepit kat celah ponggong dia, so, dengan baik atinya, dia tarik le.... so, awek tu bengang, terus tumbok dia..

"Debuk" lebam nombo 1 kat mata kanan. Dalam hati dia kata... 'mungkin awek ni marah sebab dia tarik kain awek tadi'...so, dia pun tolak le balik kain tu masuk... dan seterusnya "debuk" untuk lebam ke 2 di mata kiri..

Kesian.. kan?

Dan lepas husband ni habis bercerita, hidung dia pulak berdarah dan patah kerana ditumbok oleh bini dia sebab baru tau laki dia menggatal..

sebutir kata:
Hai payahla orang la nie.. laki baik hati pun susah.. habih tu diorang nak laki yang camana lagi.. baik2 laki tu ditumbuk patah hidung.. pompuan..

Moral of the story.. jangan dok cerita kat bini pasai apa mata lebam.. heh.. heh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails