Sahabat adalah perisai diri

Saturday, December 27, 2008

MP Kapar keluar PKR minggu ini?


Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam yang sejak beberapa hari lalu menyatakan hasrat keluar PKR jika itu yang sesetengah pihak mahukan, berkata, "kali ini saya serius untuk mengambil tindakan keras."

Beliau dijadual mengumumkan pendiriannya secara rasmi sebelum Rabu ini. "Saya sudah membuat keputusan muktamad. Saya tidak bergurau, saya memang serius, saya memang serius kali ini.

"Keputusan ini memang satu tindakan yang keras... ia akan menjadi hadiah tahun baru kepada parti," kata Manikavasagam ketika ditemui mStar Online di sini.

sebutir kata:
Pengajaran penting buat PR:
1) Cari calon yang berprinsip, cakap pandai tak guna kalau prinsip boleh digadai..
2) Too open, diluar kawalan.. boleh buat sesuka hati menipu pengundi..
3) Pengundi dah percaya.. kesungguhan tak sampai kemana..
4) Apa lagi boleh dikata kalau dah ketua umum pun tak dihormati..
5) Terpenting sekali.. hangpa boleh perintah Malaysia ka kalau dok bercelaru camnie..

Eiii geram aku dengar camnie..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails