Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, January 6, 2009

Beautiful bedroom 2






sebutir kata:
Sebarang tempahan sila hubungi Cik Kiah Glamor yang boleh dihubungi sekitar jam 3 ptg selepas noreh getah ditempat biasa sebelah IWK Sungai Dua.. heh.. heh.. lawak jerr..

3 comments:

  1. cik kiah nie lawa ada macam maya karat ka?fasha sandal ka?atau ning berlurah???kim salam kat dia...muahmuahmuahmamamia

    ReplyDelete
  2. Salam..utk pengetahuan mat rewang cik kiah tu x la lawa sgt2 tapi manis tu ada, ala-ala muka dia mcm Jeniper Lopeh gitu...he..he..

    ReplyDelete
  3. Oi mat..
    Minah nie assistant cik kiah, hg jgn simply cabar kejelitaan dia.. naya kang..

    ramai sangka cik kiah glamour tu nama ciptaan aku dalam memblog.. untuk pengetahuan korang.. cik kiah glamour atau CKG memang ujud, pengikut setia blog aku dari zaman mula2 motong getah sampai lah la nie.. tak motong dah.. jgn main2 ooo.. heh.. heh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails