Sahabat adalah perisai diri

Sunday, February 8, 2009

Bukan sebab wang


Bukan disebabkan WANG dan jauh sekali GLAMOUR.. itu kata David Beckham kelmarin, hasratnya untuk berpindah ke AC Milan ialah atas alasan sukan semata-mata.

Bekas pemain Manchester United dan Real Madrid ini mengakui buat kali pertama Rabu lalu bahawa dia mahu kekal dengan pasukan San Siro itu. "Ketika ini Milan lebih penting daripada wang. Saya katakan dalam cara yang jelas bahawa saya fikir, saya mahu kekal di Milan kerana saya telah menemui semula diri saya sebagai seorang pemain bola sepak," katanya kepada Corriere dello Sport.


Dan saya percaya dan teramat yakin, perpindahan 4 pemain dari kelab PR ke BN Perak juga bukan disebabkan WANG dan jauh sekali GLAMOUR.. (mereka tak kemaruk rasuah2 tu semua..)

Dan saya percaya dan teramat yakin, body languange dan riak muka mereka berempat tidak menggambarkan sikap pembelot kepada perjuangan.. (mana ada parut lanun dimuka depa..)

Dan saya percaya dan teramat yakin, rakyat setempat tetap menerima mereka kerana pendirian mereka difahami oleh pengundi2 mereka.. (tiada bukti kasut telah dibaling kemuka..)

Dan saya percaya dan teramat yakin, tindakan suci mereka hanyalah untuk memperkukuhkan lagi kerajaan yang sah dipilih majoriti rakyat untuk memerintah Perak.. (Undi popular PRU12 Perak: BN 399,665 dan PR 442,660)

sebutir kata:
Dan saya percaya dan teramat yakin, BN punya hujah dan fakta yang kukuh dalam mempertahankan KERAjaan Bee End Perak adalah KERAjaan yang sah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails