Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, May 13, 2009

Majlis akad nikah II


Aku belasah gubahan sireh junjong pulak.. aku bukannya tau sangat.. :)

Tolak sana kata segan.. tolak sini kata tak pandai.. last2 aku gak yang suka tak rela..

Orang tua2 kata.. tak dak rotan, akaq pun belasah je la.. dalam kampung yang buta, kelabu sikit saja dah boleh jadi ketua.. ish.. apa yang aku meraban nieh..


Sireh junjong nie hanyalah sebagai adat disamping penyeri atau kepala majlis masa majlis hantaran.. dikampong aku tak la compulsory sangat.. cuma tak dak rasa tak syok saja.. :)

Hmm... dah siap.. amacam, ok dak.. seperti biasa, sebarang tempahan sila berhubung awal ngan CKG..

sebutir kata:
Jangan sesekali contact aku untuk tempahan..
First, nanti CKG tak dak keja pulak, dapat elaun buta tak aci la..
Second, aku sibuk la.. nak posting pun kena tunggu malam, lepaih layan tudung tingkap ngan bunga telor.. isk.. isk..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails