Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, May 12, 2009

Majlis akad nikah

Balik kampung kemarin.. 10 Mei 2009 di Penanti.. majlis akad nikah adik ipar aku.. Solehah. Photo atas adalah salah satu dari gubahan yang sempat di gatai tangankan..

Tak sesia Shie bagi contoh.. :) 

Kalau ada yang nak tempah buat antaran seperti biasa sila buat tempahan awal kat Cik Kiah Glamour atau CKG.. ingat 6 bulan sebelum tarikh dah kena bagi cengkeram dulu oo.. heh.. heh..


Siap dibungkus dalam bekas antaran lagi..
Kotak antaran pun pelekat sendiri aje.. boleh lah hodoh hodoh..

sebutir kata:
Lagu ini ditujukan khas buat Shie a.k.a Cik Kiah Glamour yang berada di Sg Dua berdekatan ngan IWK.. dengan ucapan terima kasih atas sample yang diberi.. (rasa macam dj aihh..) heh.. heh.. terang ati ooo.. hang bagi la apa pun.. insyaallah.. heh.. heh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails