Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, June 24, 2009

Dolphin birth

Gambar dirakam ketika aku membidankan dolphin di laut dalam.. susah oo.. mak dia bukan reti dok sengap..

Dolphin ni beranak macam kita gak cuma dia keluaq kaki dulu.. opppss.. sori.. keluaq ekoq dulu.. heh.. heh..

Dah selamat dah.. Alhamdulillah.. yang bestnya.. anak dia keluaq terus pandai berenang.. tak dan aku nak ajaq.. haa.. yang ni tak macam orang.. tali pusat pun tak dan nak kerat.. isk.. isk..

Siap round ataih kepala.. tersenyum pulak lagi..


Binatang pun sayang anak.. selamat hari ibu.. ok lah.. ok lah.. dan bapa.. psst.. kalau tak sebut ni.. laki aku marah..

sebutir kata:
Terima kasih lah pada orang yang susah susah mengambik gambaq dan susah susah pulak antaq mai kat email aku.. dan senang senang aku posting kat blog nie.. heh.. heh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails