Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, June 9, 2009

Kenduri Solehah 06hb Jun 2009

Letih dan sakit badan masih terasa.. tapi puas hati sungguh lepaih bertungkus lumus menjayakan majlis kenduri Solehah.. Alhamdulillah..

Suasana awal kenduri rumah Pak Mentua aku.. kedai baru bukak.. :)

Jumpa kawan sekole.. bini pun tak ingat dah..

Geng zaman Search tengah memuncak nih.. heh.. heh.. sori.. remoih bertukaq kaler.. heh.. heh..

YB Timbalan Ketua Menteri 1 yang baru.. Dr. Mansor Othman Adun Penanti telah sudi meluangkan masa menghadirkan diri.. 

Rakan sekelas ngan laki aku.. amik kawat cam..

Ya Allah.. Ya Rahman.. Ya Rahiim.. restuilah ikatan mereka sebagai suami isteri yang solehah..
Walau majlis kenduri ini dilangsungkan secara sederhana tetapi meriah.. hmm.. moga dipanjangkan jodoh Mustaffa dan Solehah kekal hingga akhir hayat..

Member kamcing aku semasa di Perai dulu.. sudi gak mai nengok2 meriahkan majlis kenduri adik ipar aku nie..

Time kenduri kendara camni lah.. laki aku ada can berposing sakan ngan kekawan.. heh.. heh..

Bersama Pak Ngah.. orang BM.. bukan BN tau..


Bersama tok guru dia.. juara dam Bomba Penang.

sebutir kata:
Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, maka payah melaluinya, panjang jalannya dan banyak rintangannya. (Imam Al Ghazali)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails