Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, June 10, 2009

Majlis akad nikah Mohd Fitri 05hb Jun 2009

Hantaran pihak Mohd Fitri.. hasil gatai tangan aku.. :)

Sejadah.. jadi bentuk apa ntah.. hantam sajalah..

Orang kata.. tak dak akaq, rotan pun baguih apa..

Nak buat lain pi jadi yang lain.. jangan tanya aku buat camana..

Lebihkurang 2 minggu laki aku tidoq luaq.. :) lebihkurang minta halai la no.. heh.. heh..

Cucuk tang sana.. cucuk tang sini.. jadi gak jambangan sireh kat aku.. :)

Dah sampai pun rumah Tengku Haslina.. sampai sekali ngan Tok Kadi.. 5.10 petang..

Hebat betul.. hero melayu terakhir nieh..

Setinggi penghargaan buat Ustaz Hussein.. yang banyak membantu sejak mula.. :) laki aku pun kalut sama gak.. kalau tak sebut nanti dia marah ooo.. heh.. heh..

Hang ketaq ka apa..? Bertapa semacam nie..

Akad bermula..

Penuh khusyuk dan tawadduk.. 

Lafaz akad..

Alhamdulillah.. sekali henyak jer.. selamat dah..

Oh.. bapa mertua ku.. heh.. heh.. (bapa mentua Fitri)

Upacara memakan.. kah.. kah..

Cayalah bro.. sekali henyak jer.. dah sah sebagai suami isteri..

Duduk sama rendah.. berdiri sama tinggi..

Bagai pinang dibelah dua..

Keluarga di sebelah Tengku Haslina..

Memohon restu ayah bonda..

Yahoo.. makan.. aku tak nampak sapa dah.. :)

Oi.. bang.. tak makan ker..

Sempat gak bergambar kenangan ngan pengantin baru nie..

Hantaran balas dari sebelah Tengku Haslina..

Cap kipas udang.. :)

Tak pernah dibuat orang.. hantaran kasut futsal.. bro.. pinjam jogging Mengkuang Dam boleh.. ?

Jambangan sireh sebagai balasan..


Bunga Rafflesia kuning.. disini saja boleh dapat..

sebutir kata:
Fuhh.. lega oo.. dah selamat satu bab..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails