Sahabat adalah perisai diri

Thursday, June 11, 2009

Majlis kenduri Mohd Fitri 07hb Jun 2009

Penat lelah selama berbulan persiapan secara berdikit dikit hari ini membuahkan hasil.. Alhamdulillah.. syukur.. jika kelmarin 06hb Jun 2009 kenduri adik ipar aku maka hari ni 07hb Jun 2009 kenduri adik kandung aku sendiri.. adik bongsu.. :)


Atas permintaan mempelai.. kelmarin 06hb Jun 2009, persiapan yang ala kadar sesuai dengan level pemahaman mereka terhadap sebuah perkahwinan.. biar simple tapi penuh bermakna..



Tapi hari ini 07hb Jun 2009 sedikit gemilang biarpun kecil kecilan sebagai mempamerkan penghargaan mereka terhadap sebuah persahabatan selama lebih 11 tahun membawa kejinjang pelamin..


Sedikit sentuhan seni yang entah apa2, bilik kecik pun nampak ganaazzz..


Tak merasa la aku hidangan pengantin ari nie.. kalut layan tetamu.. chitt..


Meja hidangan pengantin.. dah ready.. pengantin tak sampai lagi.. cari rumah tak jumpa.. :)


Kedai dah mula operasi.. sila oo.. sila..


Ana punya biras lah.. kelmarin dok kalut pasai depa.. ari ni dia tolong mai bagi aku kalut lagi disini.. heh.. heh..


Terima kasih buat bro L Ramli kerana sudi menyeringaikan gigi dimajlis kami nie.. (penyanyi 60an beb..) laki aku dapat gak can posing ngan L Ramli.. bukan senang nak dapat peluang nie..


Orang2 kuat Tok Enson.. setia buat kawad cam..


Letih senyum laki aku sejak kemarin.. heh.. heh..


Presenting the best food in town..


Jason.. member sepejabat laki aku..


Berenti letih sat.. cuci hidung dulu.. berminyak tue.. :)


Haa.. cari rumah baru jumpa kot.. orang tunggu keras disini.. baru sampai..


Tapi hangpa berdua memang segak la.. bangga aku jadi kak hangpa.. heh.. heh..


Macam pinang dibelah sambil bertinggung.. sori bro.. lu hensem ler..


Buat semua audien.. jangan tertipu.. camca kosong.. eksyen lebih.. heh.. heh..


Ya Allah.. restuilah kasih mereka asalkan kasih mereka tidak melebihi kasih terhadap MU. Di harap kekal ke anak cucu, berkekalan kasih sayang sepanjang hayat..


Mr Badang in making.. bersama geng2 satu gym ngan dia..


Dalam dok kalut.. sempat gak aku bergambaq kenangan ngan Mak mentua dia..


Anak dara aku pun kalut gak..


Wakil rombongan IDS cuba untuk gamatkan majlis yang memang dah gamat..



Senyuman manis lepaih makan.. heh.. heh..


Posing bersama tok2 sidang beberapa jajahan disekitar Spg 3..
Ooii.. tak hangat ka.. dah petang pun tak mau buang baju lagi..


Bersama orang kuat Tanah Liat..


Lama tak jumpa.. dari gemuk tinggai rangka..


Shie, Naz dan Fida.. berkenalan langsung ngan adik ipar aku.. come dak.. ?


Penang mari.. sempat berposing ngan keluarga Arman..


Berposing ngan kawan lama masa adik aku keja gelong2 dulu..


Bertambah gamat bila tauke2 boria berjumpa.. Arman, Wahid ngan Farez.. :)


Laki aku pelan kecik ka.. depa ni yang terlebih besaq.. isk.. isk..



Buat semua.. terima kasih kerana sudi menyeringai di majlis perkahwinan adik aku Mohd Fitri..


sebutir kata:
Anak punai anak merbah..
Mari turun buat sarang..
Anak sungai lagi berubah..
Inikan pula anak orang..


Sesuai ka pantun aku nieh.. heh.. heh.. lambat sikit update.. letih oooooooo....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails