Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, August 4, 2009

Pelbagaikan punca pendapatan


Salam..

Orang kata, berkat dari istiqamah insyaallah sesuatu yang ikhlas akan dipermudahkan Allah jua.

Alhamdulillah aku dah mulakan cabang baru menjual kain kain sut beraneka jenis insyallah berkualiti dengan harga yang berpatutan. Sesuai la ngan customer aku sekitar orang orang kampung jer.. nak utang ka Mak Cik.. opppss.. maap la yer.. modai kecik.. heh.. heh.. malu la nak habaq..

Aku tak peduli laku ka idak ker.. janji belasah dulu.. insyaallah..

Buat semua teman teman.. kalau yang tak dak kain lagi tu.. mai la jengok jengok kalau berkenan.. kalau nak balaih kain sut boleh.. nak tempah sori.. lain tahun boleh.. tahun ni punya tempahan raya dah tutup buku.. boleh kencin manis aku kalau dok terima lagi time la ni.. :)

Plan masa depan..?
Errr... sori.. ni rahsia perniagaan, laki aku kata tak boleh bocor kat orang strategi bisnes kita.. heh.. heh.. tapi laki aku dah book dia nak bawa van antaq baju..

Ni aku dok heran apasal banyak banyak keja, drebar van yang dia kalut..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails