Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, October 28, 2009

Video: Macam tak percaya

video
Sekadar penghibur hati yang luka tengok Man U dibuli di Anfield 25 haribulan yang lalu.. hu.. hu..

Thursday, October 22, 2009

Bukan diMalaysia











Jangan risau, gambar gambar ni bukan dari Malaysia.. heh.. heh.. maknanya ada lagi la manusia yang lebih bangang dari Malaysia.. nggeee..

Tuesday, October 20, 2009

Video: American Idiot

video
Tak dak keja pi cari keja..
Ada keja ternganga nganga..

This is an American idiot.. hihi..

Sunday, October 18, 2009

Perodua MPV baru












Dengar ceritanya keluar bulan November ni..

Saturday, October 17, 2009

Video: My first car

video
Terkagum gak aku memula tengok video ni.. hihi.. layaannn...

Thursday, October 15, 2009

Terpaksa kerana aku dijanjikan air kotak







Tuesday, October 13, 2009

Video: Duyong Pulau Balambangan

video
Duyong yang telah mati dijumpai selepas ribut melanda kawasan Pulau Balambangan?

Macam tak percaya tapi inilah videonya.. jangan tanya aku lebih lebih, aku pun dok tercari cari jawapan nie.. heh.. heh..

Monday, October 12, 2009

Durian: Pelik tapi benar

Member antar email selit gambar pelik nie..

Tak pernah aku tengok durian berbuah camni..

Durian kahwin langsat ke amende nie..

Ke betoi betoi ada benda pelik ni cuma aku yang tak pernah tengok..?

Berbondong bondong buahnya ala ala dokong ngan langsat..



Isinya serupa durian lain gak.. besa aja..

Aneh.. dan pelik.. sama tua ngan pekan BM dah, tak pernah aku tengok pokok durian camnie..

Thursday, October 8, 2009

World most dangerous airport




Aku syok sangat tengok suasana camni. Especially bila landing time.. hihi.. tarik tak berjalan aku..

Sunday, October 4, 2009

Karnival keluarga Convent BM

Hari ni cuti dari semua aktiviti.

Mengemas rumah cuti.
Mamasak cuti.
Menjahit baju pun cuti.
Pada semua kustomer, jangan kacau hari ni, aku nak cuti.. heh.. heh..

Hari ni atas permintaan anak pompuan sorang tuh, kami kena attend karnival keluarga sekolahnya, Convent BM yang di adakan di Kelab Rekreasi BM. Cari jalan saja setengah mati, nama saja orang BM.. hihi..

Masuk masuk aje aku dah terpandang artis pompuan sorang ni. Wow.. terus ajak bergambar. Memang Ning Baizura ni friendly giler la. Nak jadi artis memang kena gila gila camtu, tak boleh kontrol mancho sangat.. cayalah.

Dia yang turut saja beramal dengan lelongan bajunya yang dibawa sebanyak lebihkurang 7 kotak dari KL katanya.

Dia tak mai sorang. Ditemani laki dia yang tercinta, memalu menyorok belakang baju. Aku tengok mamat ni sama sibuk jual baju second hand. Nama dia jangan tanya aku, bukannya aku ikut sangat perkembangan depa nih.. heh.. heh..

Haa.. yang ni Tony Yusoff, sempat gak senyum kat anak teruna aku.. control mancho nampak..

Turut hadir memeriahkan suasana ialah ibu Fauziah Nawi dan jugak Zizan Nin dalam acara kuali ibu.

Friday, October 2, 2009

Takziah buat mangsa gempa di Padang, Sumatera


Takziah diucapkan kepada keluarga mangsa gempa bumi di Padang, Sumatera dan didoakan agar masalah dapat dileraikan.

Saya menyeru kepada semua yang berkemampuan agar membantu sekadarnya.

Saya juga telah menghubungi rakan-rakan di dunia Arab dan Afrika Selatan memaklumkan mereka untuk menghulurkan bantuan kepada mangsa-mangsa yang terlibat.

Tahniah kepada Tan Sri Khalid dan Kerajaan Negeri Selangor kerana segera meluluskan bantuan sebanyak RM 500 ribu untuk disalur kepada mangsa gempa yang terjejas.

ANWAR IBRAHIM
Related Posts with Thumbnails