Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, March 9, 2010

Agak agak la


Kak Ros nak ambik kesempatan ni nak ucapkan tahniah la kat Umie Aida. Pertama tamanya kerana berjaya jugak menamatkan teka teki tentang pernikahannya diwaktu berusia 37 tahun. Lepas tu, majlis pernikahannya pulak nak diadakan pada 14 Mac ini di Tanah Suci Mekah.

Alhamdulillah, dalam usia 37 tahun kak Ros tengok gebu setanding dengan namanya yang gah tu. Kak Ros tak jeles pun, tapi agak agak la... jangan dipakai pulak baju ni masa akad nikah kat Mekah nanti...

1 comment:

  1. salam maya,
    1. harap dapat listkan sgkasai di Ros.
    2. umi pakai seksi ni untuk suami je. jgn bagi orang lain teliog

    TQ

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails