Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, March 24, 2010

Apa Pesyen Pulak Dah Ni....

Assalamualaikum,
Kak Ros rasa pesyen ni.., kalau tak malu la..., sesuai jugak diamalkan kat tempat kita ni he.he...
Sah kes anak2 hilang akan berkurangan.... Sesuai jugak digunakan kaedah yang sama untuk suami yang tak reti duduk diam... he.he.....(boleh ka lagu tu he.he..)













Nak tau maklumat lebih lanjut mai masuk sini..(kat gambar).. berminat nak daftar,ada link kat atas ni...jangan dok risau daftar free ja.....

2 comments:

  1. pandangan biasa dikebykan negara2 eropah dan england...cuma dlm budaya malaysia masih asing dan ada ala2 macam membawa binatang peliharaan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails