Sahabat adalah perisai diri

Saturday, March 13, 2010

Artis ni ahli Umno kot

sumber: shalehudin

Inilah rupa dan gayanya kebebasan bersuara yang dilaungkan oleh bangsa Umno. Dalam tajuk besar, Artis edar dadah BH versi digital, langsung tak sebut nama artis tu sapa, anak sapa dan dok mana.



Tapi kalau kena kat Pakatan, siap ngan gambar, IC dan jawatan. Bukan takat tu saja, alamat pun depa tarok dengan harapan keluarga mereka akan jadi caca marba. Salah belum tentu, tapi akhbar penjilat bangsa Umno dah hukum. Belambak dah contoh.

Inilah kebebasan bersuara ala bangsa Umno. Ikut suka mak bapak depa rakyat Malaysia jenih macam mana dan nak bubuh bawah stendet yang mana. Sebab kebebasan suara depa ada dabel stendet. Artis ni pun ahli Umno gak kot.... hihi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails