Sahabat adalah perisai diri

Thursday, March 11, 2010

Sedih la pulak


Kak Ros tumpang sedih ni. Apa taknya, murid dah di tahun empat pun maut disebabkan lintah masuk dubur.

Siti Nazirah Abd Kadir (gambar) meninggal dunia pagi semalam akibat mengalami pendarahan dalaman selepas duburnya dipercayai dimasuki lintah ketika mandi di sungai berdekatan rumahnya dekat Gemang, Jeli di sini.

Lintah tu bukan besaq pun, tapi jenih penghisap darah. Nak buat camana memang tu kerja dia yang Tuhan amanahkan. Kak Ros dok pesan kat anak anak pasai ni la. Takut benda benda macam ni terjadi. Memang ajal maut, jodoh pertemuan ditangan Tuhan, tapi kita kena la jugak berwaspada, berjaga jaga. Jangan terus buang ikhtiar kata orang tu. Pesan lebih lebih sikit kat anak anak pun tak pa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails