Sahabat adalah perisai diri

Monday, April 5, 2010

Pekerjaan syaitan

Jangan tanya kak Ros, kak Ros haram tak tau sepatah pun cerita ni. Betoi tak betoi pun tak tau. Dah ada kawan kak Ros yang antaq, kak Ros post kan saja lah.

Benda ni tak mustahil dengan bantuan syaitan, dah memang kerja buat syaitan yang Tuhan amanahkan kat dia untuk sesatkan umat Muahmmad. Syaitan jalankan tugas dia saja, yang manusia pi terlalai dan terpengaruh tu buat hapa.

Di Kg Toradja (Indonesi) terdapat satu ilmu yg luar biasa dimana mereka boleh menjadikan mayat berjalan pulang ke rumah sendiri. Kejadian berlaku disebuah daerah pendalaman Indonesia yg berbukit bukau. Jika ada kematian di kg Toradja maka mayat itu akan diberi kuasa hipnotisme supaya simati boleh pulang berjalan kaki dan hanya berhenti bila sampai dirumahnya. Kuasa ini dibuat supaya tidak menyusahkan orang kg dari mengurus mayat tersebut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails