Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, June 8, 2010

Ajai berjiwa besar, Ajai mohon maaf

Baguih la jugak, Ajai dah mohon maaf rupanya. Kak Ros suka tengok artis artis kita macam ni, berselisih paham cepat cepat mintak maaf, jangan dok ego tak ketahuan hala sangat.

Ajai pun tak bermaksud nak perlekehkan Saari Amri. Mungkin salah paham saja kot.

“Tidak timbul saya mengguris hati dia kerana contoh yang saya berikan semasa sidang media itu adalah dengan niat yang baik. Mungkin dia salah mentafsirkan maksud saya itu,” jelasnya.

Contoh terbaik kalau nak hidup dengan orang ramai, kena ringan mulut untuk mintak maaf kalau dah tau kita yang buat salah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails