Sahabat adalah perisai diri

Sunday, June 6, 2010

Ifa Raziah dipukul

Ifa Raziah
Besa la, kalau ada pompuan yang kena sekeh dengan lelaki saja, kak Ros mesti bangkit dengan ulasan. Kak Ros naik menyampah kalau ada lelaki yang pukui pompuan ni.

Tapi berita ni bagi kak Ros kira stendet la. Sapa yang tak kenal Ifa Raziah yang bermulut laser tuh. Kak Ros rasa ini semua perselisihan faham keluarga saja kot. Yang pukui dia tu adik lelaki dia sendiri, kut pasai pasai apa tak tau la tapi ada bersangkut paut dengan hutang adik lelaki dia kat arwah emak yang baru meninggal.

Tak elok la adik lelaki dia hangin satu badan sampai camtu. Bincang elok elok adik beradik tak boleh ka. Si Ifa tu kak hang, dia pompuan dan dah jadi tanggungjawab adik lelaki pun kena take care kak hangpa.

Ifa Raziah, penyanyi dangdut dan pelakon popular telah membuat repot polis mendakwa adik lelakinya menyerang gunakan topi keledar. Pasai keluarga kadang kadang tu tak elok dipublishkan kat umum. Tapi mungkin dah sampai peringkat repot polis dan masuk surat habaq macam ni, dah kira  haru jugak la.


Kiranya sebelum ni tak berguna la kot...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails