Sahabat adalah perisai diri

Monday, June 7, 2010

Kesian Shahir, dah juara tapi...

Kesian la kak Ros kat adik kita sorang ni. Nak kata tak berjaya, dah berjaya dah pun. Dah ada dipuncak dah ni. Tapi mungkin persediaan tak cukup lagi kot, pengalaman tak banyak lagi.

Orang dengki dengan busuk perut Shahir oi, tahan pi la. PHD ni banyak dalam masyarakat kita. Nama orang Islam, tapi hidup merapu tak ikut Islam langsung. Hang tu kena jaga, tapi lama lama esok ni hang nanti jadi mangli la. Kalau hang hanyut sama, hang mampuih la nanti kak Ros pun kutuk hang sekali.

Pakej hang dah ada, rupa hensem (macam laki kak Ros dedulu ni), sora sedap dan lagu berhantu (macam laki kak Ros dedulu jugak hihi..). Jaga perangai dan tingkah laku saja, yang lain tu serah kat Tuhan. Kalau perangai elok jangan dok takut dan susah hati lah.

Dibawah ni kak Ros perturunkan lagu berhantu dia, kak Ros pun naik lentok ngan lagu dan sora jantan dia ni... huhu...

JUARA Akademi Fantasia (AF) musim kelapan, Ahmad Shahir Zawawi tidak menyangka gosip dan fitnah yang melanda dia sejak kebelakangan ini sedikit sebanyak boleh menganggu ketenangan hidupnya.

Walaupun dia sedia menghadapi segala kemungkinan dan gosip yang mendatang, Shahir akur ada kalanya hatinya terguris.

Meskipun wajah nampak tenang, tapi kocak di hatinya, tuhan saja yang tahu. Menurut Shahir, bukan semua gosip mampu ditepisnya. Ada juga gosip yang cukup menghiris hati kecilnya sehingga membuat dia tidak mampu memberi sebarang komen. Gosip kononnya ibu dan ayahnya duduk berjauhan di konsert akhir AF8 membuat Shahir tersentuh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails