Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, June 1, 2010

Wanita berpurdah buka kedai seks

Kak Ros pun tak reti nak kata apa. Terkedu jugak la bila tengok berita ni disini.

Tapi kak Ros rasa baguih jugak sekurang kurangnya dia ikut sunnah nabi iaitu berniaga. Cuma barang niagaan dia saja yang nampak tak elok dari segi budayanya. Kak Ros tak tau la pulak apa pandangan agama tapi kak Ros kalau boleh tu nak tanya jugak dia, macamana kalau pelanggan dia tu beli barang dia dan pi salah guna? Macamana dia nak tau yang pembeli dia tu orang yang dah kahwain?

Patut pun dia pakai purdah, nak tutup muka tak mau bagi kenai kot pasai juai benda alah ni... hihi....

*******************************

Kedai seks untuk suami isteri?

KHADIJA ahmed berbual dengan seorang pelanggannya di kedai seks miliknya di Isa, utara Manama pada 19 Mei lalu.

MANAMA - Seorang wanita berpurdah, Khadija Ahmed, 32, membuka sebuah kedai barangan seks yang pertama di Bahrain khas untuk pasangan suami isteri.

Wanita itu berkata, dia tidak menganggap satu kesalahan untuk menjual produk seks seperti pelincir dan beraneka alat permainan seks termasuk vibrator kerana menurutnya, Islam tidak mengharamkan kenikmatan di bilik tidur.

"Ia bukan kedai seks seperti yang terdapat di Barat," kata wanita itu.

"Kedai ini bertujuan untuk membantu pasangan yang telah berkahwin dan hanya pasangan suami isteri dapat menikmati seks dengan sepenuhnya," tambahnya.

Kedai tersebut yang bernama Dar Khadija, dilancarkan secara dalam talian pada 2007 tetapi Khadija memutuskan untuk membuka perniagaan itu ekoran sambutan menggalakkan daripada pelanggan. - AFP

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails