Sahabat adalah perisai diri

Saturday, July 31, 2010

Semoga jadi Imam yang beriman

Kak Ros tak ikut sangat pun rancangan Imam Muda di Astro Oasis ni. Entah, tak tau pasai apa bila kak Ros rasa macam terganggu sikit bab bab agama dibuat pertandingan macam ni. Bukan kak Ros nak komen atau komplen apa apa pasai rancangan ni, kak Ros orang kecik saja yang mungkin tak sesuai nak kata suka ka tak sesuatu rancangan tuh. Orang peduli hapa kak Ros suka ka dak, rancangan tu pun dah habih dah pun.

Anyway, tahniah la pada pemenang pertama di musim pertama rancangan Imam Muda iaitu, Muhammad Asyraf, 26 yang berasal dari Sungai Gelugor, Pulau Pinang. Hebat jugak orang orang Penang ni, patut kak Ros pun rasa hebat semacam saja...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails