Sahabat adalah perisai diri

Friday, September 24, 2010

Gambar anak Ashraf

Noah dikatakan memiliki wajah mirip Ashraf

Tak menikah nak kena menikah. Dah menikah kalut la pulak ngan nak beranak. Besa la putaran dunia, takdir Tuhan kat hambanya dah macam tu. Tak kira la sapa, artis ka tak artis... hihi...

Tapi satu yang kak Ros tengok orang kita ni, sibuk sungguh nak tengok gambar bayi orang terutama sekali artis lah. Maklum saja la, budak baru lahir ni. Nak tengok jugak comel ka tidak. Kiut ka tidak. Lelaki ka pompuan. Ikut mak ka ikut bapak dia... haha...

Pelakon Ashraf Sinclair, 31, akhirnya berkongsi kegembiraannya dengan meletakkan foto dirinya sambil mendukung anak sulungnya bersama penyanyi Indonesia, Bunga Citra Lestari,27, di laman sosial, Twitter. Nama anak sulung depa diberikan nama Noah itu dikatakan mempunyai wajah mirip ayahnya.

Bayi lelaki tersebut dilahirkan pada Rabu lalu, pukul 2 petang (3 petang waktu Malaysia) seberat 3.5 kilogram di Rumah Sakit Brawijaya, Jakarta.

Tahniah pada mereka berdua dan jugak Bunga yang berjaya juga lahirkan anak sulung mereka walaupun melalui cara pembedahan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails