Sahabat adalah perisai diri

Saturday, October 2, 2010

Apa patut kita buat kat penjenayah jenih ni

Kak Ros rasa macam nak pusing kepala peragut peragut tu pi belakang bila terbaca kisah di myMetro ni. Kurang hajar betoi, lahanat. Tak guna puak puak ni hidup. Hangpa ragut beg orang, nak dapat berapa duit tak tau lagi, tapi sorang ibu muda anak satu telah koma akibat kepalanya terhantuk selepas diterajang peragut. Binawe betoi.

Sebab tu kita ni terutama kaum pompuan kena la berhati hati. Berjaga jaga terutama ketika bersendirian, tak kira la naik moto ka atau pun berjalan. Kalau boleh tu elakkan diri dari berseorangan dimana mana jugak. Dunia dah maju memang cara nak dapat duit pun sedikit maju.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails