Sahabat adalah perisai diri

Monday, October 18, 2010

Kalau lah kak Ros tak kahwin lagi...

Sepasang iPhone 4 Edisi Ros Berlian.

Kalaulah kak Ros tak kawin lagi... huh... ini lah pilihan hati kak Ros sebagai salah satu hantaran utama dari 40 talam hantaran. Sib baik la dah 23 tahun dah pun... hihi...

Biar orang nak kata apa pun, mata duitan ka, materialistik ka... itu diaorang punya pasal laaa... janji sepasang telefon bimbit pintar iPhone Edisi Ros Berlian ni jadi kak Ros yang punya. Perrghh... iPhone termahal di dunia tuee... hihi...

Akhbar melaporkan bahawa kedua-dua iPhone 4 32GB berkenaan dihasilkan oleh seorang pembekal di Liverpool, Stuart Hughes. Koleksi itu ditempah oleh seorang warga Australia pada harga mencecah AS$8 juta (RM24.6 juta). Setiap telefon berkenaan ditatah dengan 500 butir berlian berjumlah 100 karat. Badannya pula disaluti emas dan platinum manakala bingkainya diperbuat daripada granit.

Perrghh... bayangkan la badan kak Ros yang separa montel ni dibaluti oleh emas berlian... haha... materialistiknya akuu...

2 comments:

  1. bahaya, pasti tidak akan tahan lama... baru guna sekejap, dah kena curik...

    ReplyDelete
  2. SUPERMAN,
    bukan takat hp, silap2 haribulan ngan orang sekali diorang bakar... hehe...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails