Sahabat adalah perisai diri

Saturday, December 25, 2010

Semua cantik, semua hensem...

Salam,
Tengok kanan cantik, tengok kiri pun hensem... tengok depan kacak, tengok belakang pun lawa... alhamdulillah, syukur seadanya... anugerah Allah kak Ros nikmati penuh keindahan.

Hihi... entah la pulak, pepagi cuti ni kak Ros teringat kat anak anak. Sambil jahit baki baju baju sekolah yang berlonggok depan muka nih, teringat jugak keletah dan tawa riang bebudak keliling kita. Depa depa dah membesar dengan begitu cepat rasanya. Hensem2... kacak2... dan lawa2...

Mana ada ibu yang kata anak2 depa tak hensem kan, mana ada ibu yang suka kata anak2 depa tak lawa kan, anak2 dia la yang paling cantik... bukan sikit2 tau, tercantik dalam dunia.... hmmm....

Sib baik kenangkan anak anak ni tak kena duit yerk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails