Sahabat adalah perisai diri

Monday, January 10, 2011

Tahniah buat Ana Raffali

AJL 25? Huh... kak Ros tak tengok sangat pun, entah... rasa segan sangat nak buang masa nganga depan TV tengok hiburan yang entah apa apa nih... mungkin kot hiburan sekarang ni dah tak sesuai ngan umur yang kian memanjat tua dah ni... hihi...

Kak Ros jenguk sikit sikit camtu ja laa sambil dok goreng cucoq udang... haha...

Pa pun kak Ros nak ucapkan tahniah jugak la pada Ana Raffali pasai diistihar pemenang utama pada AJL25 dan berjaya pulak menggondol wang tunai sebanyak RM35,000 melalui lagu Tolong Ingatkan Aku. AJL ke 25 ni berjaya dilangsungkan di Stadium Putra Bukit Jalil, di sini, Ahad.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails