Sahabat adalah perisai diri

Monday, February 21, 2011

Alaahai... Misha ooi...

Salam, tok sah kata kat hangpa... kak Ros pun terbeliak mata bila baca... hihi... betoi ka Misha Omar dah bergelar isteri, dah tu isteri ketiga pulak tuh...

Haha... tak salah kalau nak menikah, besa la. Tapi tentunya kita kalau secara ikhlasnya mesti maukan yang teruna. Bukan yang laki orang, tak mau la kan kita ni dikatakan sebagai perampas suami orang. Penyebab pada keretakan rumahtangga orang lain. Tapi apakan daya kan, kita ni pompuan... bukan boleh pilih pilih macam pilih ikan kat pasar basah... Jadi akan ada jugak antara kita jadi yang nombor dua atau ketiga.

Tak salah jugak kalau dah jadi camtu, asalkan bukan dipandu nafsu. Si lelaki pulak berkemampuan ikut segala tuntutan agama... takkan tak boleh kot... nombor tiga pun tak pa janji bahagia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails