Sahabat adalah perisai diri

Saturday, February 26, 2011

Tak cantik la Shahir... hihi...

Salam,
Terkejut gak kak Ros bila dengar si Shahir telah disyaki sakit kanser hati. Ya laa, kanser ni serius dik... bukan boleh dibuat main main. Takkan dia nak kelentong pasai sakit yang serius camni kot...

Bekas juara Akademi Fantasia 8 (AF8) ni dipercayai menghidap kanser hati selepas dia membuat pemeriksaan kesihatan pada tahun lalu. Menurut Shahir, penyakitnya itu dikesan selepas sampel darahnya melalui sembilan jenis ujian dan salah satu hasil ujian mendapati bahagian hati Shahir mengalami masalah.

Tapi Alhamdulillah, selepas diperiksa katanya, penyakit tu belum sampai ke tahap serius.

Woii, kalau dah tak serius, tak yah la bagitau... buat suspen orang saja. Tajuk Shahir Disyaki Sakit Kanser Hati saja pun dah buat peminat kecut dan ghairah nak baca dan ambik tahu. Takkan nak cari glamour camni punya gimik kot...

Kak Ros pun pernah jugak disuspek kena kanser camtu... errrr... kira kira 4 tahun lepas punya cerita nih, tapi relax ja pun, tak mau famili gelabah... kan... Sori la Shahir, kak Ros nampak tak cantik saja... hihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails