Sahabat adalah perisai diri

Friday, March 4, 2011

Geli tekak tengok nih...

video
Salam,
Belum nikah semua baik belaka, dah nikah baru tau banyak yang tak kena... haha...

Geli tengok kan? Macam ni lah kalau kita langusng tak ingat macamana nak jaga hati pasangan kita. Kita perlu ingat, memasing ada banyak pilihan dalam hidup. Jangan paksa pasangan kita memilih pilihan yang tak langsung menyebelahi kita. Maka, bekerja keras lah untuk ambil hati pasangan memasing. Berhempas pulas lah berusaha untuk menambat hati si dia dengan penampilan diri yang sedap mata memandang.... hadoiiih.... haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails