Sahabat adalah perisai diri

Thursday, April 14, 2011

Laki bedebah... buat malu warga emas ja...

Suka noo... boleh dok kencing muka bini...
Salam,
Ciss... bedebah betoi laa... dunia moden patutnya perangai kita pun moden. Bukan undur belakang jadi kolot macam otak zaman batu. Pompuan mana tak marah kalau dah berita bini kena dera terjadi lagi dalam dunia moden la ni...

Kisah laki berang, panas baran... ego, sombong dan bongkak ni masih kedengaran dan tentunya yang menjadi mangsanya adalah pompuan. Dah tua tua ni, buang la perangai hodoh camtu. Bawak bawak la bersabar, malu kat anak cucu saja bila nama dan muka masuk surat khabar. Patutnya kita dah jadi orang tua tua ni kena la tunjuk tauladan yang baik baik kat bebudak muda ni.

Kisah seorang warga emas bertindak di luar kewarasan akal hanya kerana disuruh buang sampah telah memukul isterinya menggunakan tongkat, malah turut kencing di muka wanita dikahwininya selama 26 tahun itu selepas mangsa terjatuh.

Kejadian mengaibkan itu berlaku di hadapan rumah pasangan terbabit kira-kira jam 5.30 petang kelmarin. Lelaki warga emas yang berusia lewat 60-an panas baran dan sering memukul isterinya yang beberapa tahun muda daripadanya, terutama dalam sepanjang enam bulan lalu.

Yang paling kak Ros tak tahan tu bila laki tu sering berkata dia benci melihat wajah isterinya yang sudah tua... woiii malaon... bini hang tu tua pasai hang pun dah tua... sedar diri tu sama... Nak cantik tang muka saja ka, hati budi toksah peduli... Macam la dia tu muda sangat kata bini tu hodoh tua... macma la tingkah laku dia tu cantik sangat... pi kencing ke muka bini... dayus la woiii... ada akai tak pakai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails