Sahabat adalah perisai diri

Thursday, April 28, 2011

Putera William nak kawin dah...

Salam,
Hari perkahwinan kita merupakan hari paling bertuah dan paling manis bagi ramai orang tapi kalau tak kena ngan gayanya.... hari tu lah merupakan hari paling memenatkan dalam hidup kita...

Apatah lagi bila kena usung sana sini, dah macam tak raja sehari lagi dah.... Tapi Putera William kat UK nih akan jadi raja bukan sehari ni saja... tapi raja berhari hari selagi dikehendaki oleh rakyat Britain...

Gambar Reuters atas sana menunjukkan pedati yang akan digunakan pada majlis perkahwinan Putera William dan Kate Middleton hari ini menghiasi majlis raptai di Istana Buckingham, semalam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails