Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, June 15, 2011

Shopping

Salam,
Masa melintas rumah Suzie dari pekan tadi ni, kak Ros tengok dia dah macam ayam berak kapor... menung menongkat dagu...

"Apa hal ni Suzie?

"Entah la akak... laki saya dah naik hantu laa...

"Aiiikkk... tak pernah pernah tu...

"Ya laa...

"Apa cerita ni Suzie... boleh akak tolong?

"Akak tolong pujuk dia jangan sewa khemah laa...

"Haii... nak buat kenduri ka Suzie ngan khemah khemah tue?

"Tak la akak... dia nak pacak kat shopping complex tu... nak suruh saya shopping jangan balik kak...

"Hmm... ehh... laki akak balik awai pulak ari nih... hehe...

*************************

Opppss... hihi... Kak Ros takut nak layan penyakit pompuan jenih nih...

2 comments:

  1. mmg payah nk ubat penyakit cam gini...

    ReplyDelete
  2. Hihi... mmg pun Chempaka oiii, kak Ros pun takut terjangkit sama...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails