Sahabat adalah perisai diri

Friday, October 21, 2011

7 Ular Terbesar Di Dunia

Salam, besarnya ular ular ni,.





        

8 comments:

  1. adoi.....seram betol tengok rupe2 ular tu...

    ReplyDelete
  2. Salam Nuwairani,

    Kak Ros pun takut dan seram gak,tapi Kak Ros suka tengok ular ni dari jauh ja la. inilah kebesaran ciptaan tuhan kan dia tak dak kaki ngan tangan tapi mampu menelan sesuatu yang cukup sifat dan yang lebih besar daripada dia.

    ReplyDelete
  3. mak aihh besarnya...

    emm takut kalau budak2 kecik ingat ular kecik2 tu mainan,mklumlah ada yg plastik punya...

    follow cni juga :)

    ReplyDelete
  4. susahnya nak komen sini...

    dah 3 kali nih :(

    ReplyDelete
  5. salam kak , hehe besar gila kot ular tu.. tu kat indon kan ? kita mmg trigin nk bela ular sawa.. sbb minat. hehe...

    ReplyDelete
  6. Salam Maya,

    Betul tu Maya,budak budak ni semuanya depa ingat mainan, jadi kita kena awasilah depa selalu.

    ReplyDelete
  7. Salam Ati

    Ya ka,kesian kat Ati, apa pun terimakasih lah keran tak jemu mencuba.

    ReplyDelete
  8. Salam Cik Pipi Tembam,

    Hang tak geli ka ngan ular ni..Kak Ros syorkan hang bela binatang lain lah.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails