Sahabat adalah perisai diri

Thursday, October 27, 2011

Ciptaan tuhan

Salam,
     Cantik sungguh ciptaan tuhan ni kan...Kak Ros dapat gambar ni dari kawan Kak Ros tak tau dia pi dapat tang mana.Sejuk ja... mata memandang .
      









12 comments:

  1. semua gambar adalah sangat cantek, hokay! sangat kagum!

    ReplyDelete
  2. Salam Nuwairani,

    Tu la kan indah sungguh ciptaan tuhan ni,tak boleh nak di pertikaikan dah.

    ReplyDelete
  3. Ros..memang betul kata ros..sejuk mata memandang..cantik sungguh..ciptaan tuhan..subhanallah.

    ReplyDelete
  4. cantiknya..
    dia amek kat mana ni?
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. memang cantik..sejuk mata memandang....

    ReplyDelete
  6. Salam Acik,

    Ya la kan,kalau kita boleh tengok permandangan alam semulajadi yang macam ni terasa aman ja....

    ReplyDelete
  7. Salam Cik Pulau,

    Kak Ros pun tak tau dia pi ambik kat mana,Kak Ros tengok cantik jadi Kak Ros letak lah kat sini nak kongsi ngan semua orang.

    ReplyDelete
  8. Salam Mulut Payau,

    Betul tu MP,setiap yang diciptakan oleh tuhan tu semuanya indah indah belaka.

    ReplyDelete
  9. saya pun suka tengok tepi pantai..membiru..klu bawa anak2 ke tempat2 begini tentu seronok,kan

    ReplyDelete
  10. hye Kak Ros, Salam Kenal, saya folo kak Ros yea~ tengs singgah blog saya...jumpe lagik!

    ReplyDelete
  11. Salam Sal,

    memang cantik permandangan dia,tapi ingat ada bahaya nya,kalau kita bawak anak anak tu sentiasalah beri perhatian.

    ReplyDelete
  12. Salam eMMe,

    Sama sama...terima kasih jugak ikut blog Kak Ros.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails