Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, November 22, 2011

Binatang Aneh Kat Laut Dalam..

Salam,
Semuanya binatang ni adalah binatang2 yang terdapat kat dasar laut yang sangat dalam.....Rupa2nya banyak lagi binatang2 ciptaan tuhan ni yang belum pernah kita tengok ...Ini adalah sebahagian daripadanya..Aneh dan begitu unik sekali kan.....gambar ni Kak Ros dapat dari sini....Jom kita layan....

annelidworm

aurelialabiata

grimpoteuthis

leuckartiara

mitrocoma

siphonophore

deiopea

teuthowenia

20 comments:

  1. mmm kalau mkn ni...halal ke...haram??

    ReplyDelete
  2. eh eh.apa tu kak ros..gambar yg pertama tu gerun sikit..:)

    ReplyDelete
  3. memang aneh2 dan pelik2 dan ada yg gerun jugak kan..
    rajin kak ros ...

    ReplyDelete
  4. macam seram jer kan?
    kalau terjumpa dalam laut, rasanya saya pun boleh lembik camtu gak eeee

    ReplyDelete
  5. besarnya kuasa Allah..macam2 kejadian..ada yg unik, aneh & nampak menyeramkan !!..

    ReplyDelete
  6. entah2 kan kak ros, ikan duyung pun ada kan kat laut dalam..

    ReplyDelete
  7. Salam Khairin,

    Emmm...Kak Ros tak tau la pulak Anies....Tapi kak Ros tak pernah tengok orang makan pun makhluk ni....nak panggil ikan ,tak macam rupa ikan..Kalau halal sekali pun Kak Ros rasa tak gamak nak makan la....

    ReplyDelete
  8. Salam Saniah,

    Ni semua binatang yang dok kat laut dalam..sebab tu la kita tak besa tengok..Kak Ros pun pertama kali tengok.

    ReplyDelete
  9. Salam idasm,

    Betoi tu idasm...dah nampak macam makhluk asing ja kan....Ada ka makhluk asing ni....?

    Kak Ros ni tak ada rajin sangat pun....saja suka2 ja.... dah jumpa gambar2 yang menarik ni,teringin pulak nak kongsi ngan semua orang.

    ReplyDelete
  10. Salam Queenie,

    Ya la Queenie...memang menyeramkan...mujur lah makhluk ni duduk kat lautan dalam kan.......

    ReplyDelete
  11. Salam mama aini,

    Betoi tu mama...kuasa allah tiada tandingannya..Semua ciptaannya ada keyunikannya tersendiri....

    ReplyDelete
  12. Salam Anaa,

    Mana tau kan...boleh jadi jugak ada ikan duyung...eee...takut la Kak Ros dok fikir ada apa lagi kat dalam laut dalam ni...

    ReplyDelete
  13. Hello Ros, wow! These are fantastic pics! Looks like monsters too. Very good photography too.

    Nice blog you have.
    Have a nice day and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete
  14. mnakjubkn! byk lg rahsia Allah d dsr laut yg blum kt trokai. cantik btul, mitrocoma rsnye bleh mngluarkn tng elektrik, klau t.silap

    ReplyDelete
  15. yang first tu scary betul ghupenya kak

    ReplyDelete
  16. yang pertamatuh menakutkan.mcm virus gitu=)

    ReplyDelete
  17. Hi Uncle Lee,

    Thx for visiting and sing a simple song with me... hihi...

    ReplyDelete
  18. Salam So Shy Lady,

    Betoi tu..So shy Lady,ni kat dasar laut dalam,entah2 kat atas darat ni pun banyak makluk aneh yang tak besa kita tengok...

    ReplyDelete
  19. Salam Lya Colours,

    memang pun....menyeramkan..nak kata spisis apa pun tak tau...

    ReplyDelete
  20. salam Wan nurul hezrina,

    kak Ros pun tengok macam tu jugak la...mengerikan.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails