Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 18, 2011

Ciptaan Tuhan..

 Salam,
   Allahhuakbar...  Dengan kehendaknya apa pun boleh terjadi kan.......Di dalam gambar2 ni adalah satu tempat kawasan padang pasir yang luas .Terdapat  beribu ribu kolam air yang bersih kat situ.. Takungan ni terjadi selepas musim hujan yang lebat,dari januari hingga jun. Sungguh unik...?Banyak pelancung2 yang pi kat sana...tak payah dok mandi laut dah kan......Jangan tanya Kak Ros kat mana tempat ni,Kak Ros pun tak tau..Gambar2 ni kawan Kak Ros yang bagi....Jom kita temgok....
   









34 comments:

  1. Subhanallah... cantiknya ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  2. cantiknya gambar...nak buat wallpaper pc tak cukup beso...

    ReplyDelete
  3. Subahanallah...sesunguhnya tiada siapapun yang dapat menandingi-Nya...

    ReplyDelete
  4. tiada yang mustahil kan Ros, kuasa Allah.. padang pasir yang kering kontang pun boleh tukar jadi kolam2 air yang cantik2..

    ReplyDelete
  5. bestnyer kalau dapat tengok sendiri...

    ReplyDelete
  6. ciptaan allah memang takde tandingan nya ....

    ReplyDelete
  7. mashaAllah...cantiknya tempat ni kak ros..teringin nak pergi kan..kat mana la tu

    ReplyDelete
  8. subhanallah.....maha suci Allah....

    ReplyDelete
  9. cantiknya !!!..besarnya kuasa Allah ..

    ReplyDelete
  10. cantiknya ros..darimana ros dapat ye

    ReplyDelete
  11. Salam Habibah,

    Betoi tu Habibah...ini menunjukkan bertapa berkuasanya dia....

    ReplyDelete
  12. Salam Kazman,

    Ya ka...sayangnya...pasai semua permandangan dia cantk2....

    ReplyDelete
  13. salam Amie,

    Betoi tu Amie...dia maha segala galanya....

    ReplyDelete
  14. salam Fieda,

    Ya... Setiap apa yang di jadikan allah,semuanya indah2 belaka....

    ReplyDelete
  15. Salam eB,

    Memang cantik sangat eB..Kak Ros pun terpegum melihatnya...macam nak pi ja kat situ....

    ReplyDelete
  16. Salam Anaa,

    Setuju sangat dengan Anaa...apa pun dengan kehendaknya pasti akan berlaku...

    ReplyDelete
  17. Salam Wan nurul hezrina,

    Inilah kebesaran allah,tempat yang sememangnya panas pun kita boleh nampak nyaman ja....

    ReplyDelete
  18. salam Cho Zila,

    Ya la kan..tengok dalam gambar pun kita dah nampak cantik,apatah lagi kalau kita dok kat sana..

    ReplyDelete
  19. Salam eita,

    Betoi tu eita...tak dak apa pun yang dapat menandingi kuasanya...dia maha segalanya...

    ReplyDelete
  20. salam IntaNBerliaN,

    Emmm memang pun cantik Intan...nampak jernih ja air dia kan..

    ReplyDelete
  21. Salam Saniah,

    Memang Kak Ros pun teringin jugak...macammana la suasana dia bila dok kat sana kan...

    Kak Ros pun tak tau tang mana tempat ni...

    ReplyDelete
  22. salam Cik Ecah,

    memang betoi tu Cik Ecah...

    ReplyDelete
  23. Salam mama aini,

    Ya la mama...ni adalah salah satu kebesarannya...

    ReplyDelete
  24. salam Dwaty,

    Emmm... memang lawa2..banyak pulak tu kolam2 dia....tu yang syok sangat tu..

    ReplyDelete
  25. Salam Acik,

    Mwmang cantik sangat,nampak unik kan,lapang ja ..tak dak pokok yang tinggi2 langsung....Kak Ros dapat dari kawan Kak Ros..

    ReplyDelete
  26. sempurna indah ciptaan Allah ye...takde tandingannya

    ReplyDelete
  27. Salam Ann Ishak,

    Betoi tu Ann..dengan padang pasir yang luas macam tu,boleh ada kolam2 air yang jernih dan sungguh indah mata memandang,memang sempurna ciptaannya...

    ReplyDelete
  28. cantiknya tempat2 tu kak ros. series!!!

    ReplyDelete
  29. Salam idasm,

    Betoi tu memang cantik sangat,air dia pun jernih ja....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails