Sahabat adalah perisai diri

Sunday, November 13, 2011

Comelnya......

Salam,
   
  Kak Ros jumpa gambar ni dalam email Kak Ros pagi ni.....ada seorang kawan Kak ros ni yang hantar...Kak Ros tengok comel sangat....jadi Kak Ros rasa nak kongsi la ngan semua. Anak2 Kak Ros pun, semuanya suka ngan kucing ni...ada jugak la seekor dua kat rumah....Kak Ros heran sangat kat sapa2 yang tak suka ngan kucing ni...sampai ada yang sanggup dok dera depa.. Binatang pun kita sayang tambahan pulak anak orang kan.....lagi2 la kita kena sayang kan......







40 comments:

  1. sekarang nii mcm2 penganiayaan terhadap binatang. ada satu vid kat youtube tu, dia pijak2 anak kucing guna kasut tumit tinggi. bengong betol la. terus nani tutup vid tu. tak sanggup dah nak tengok.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ros..manusia semakin hilang nilai kasih sayang kot senihgga sanggup mendera !!..hu2x..mama beli seekor kucing parsi..4 ekor kucing jalanan pun mama bela..kesian dia minta makan kat mama ..hu2x..

    ReplyDelete
  3. Assalam Ros,
    memang comel sangat meow tu... anak2 suka dengan si meow...masing-masing ada seekor seorang....(ibu kucing yang kawan bagi baru beranak 3)

    ReplyDelete
  4. cute2 belaka .....suka tengok je tapi memang tak suka kucing....

    ReplyDelete
  5. mmg comel sgt.. ellesya & asben ada mintak kat nureen nk bela kucing tp nureen x mau sbb x terjaga nanti.. lgpon siang keja mlm baru blk.. mana sempat uruskan.. asben plak alah habuk & bulu baik nureen elakkan ;)

    ReplyDelete
  6. adek pon heran dgn mnsia yg suka dera kucg...

    xdak hati perot kot..grrr

    ReplyDelete
  7. Salam Nuwairani,

    Kak Ros pun ada tengok jugak video tu,tapi tak habis..tak sanggup nak tengok ...memang kejam betoi la....

    ReplyDelete
  8. Salam MaMa,

    Waalaikumsalam,Betoi tu MaMa...orang gila saja yang tak reti nak berkasih sayang ni...Tentu comel kucing parsi yang MaMa beli tu kan....Banyak jugak la MaMa bela kucing ni...

    ReplyDelete
  9. Salam Amie,

    Waalaikumsalam,Amie pun ada bela kucing jugak...Ha....tak payah dok berkelahi ,dah ada sorang sekor..

    ReplyDelete
  10. Salam eita,

    Ya ka tak suka kucing...tak pa la,bukan nya semua orang suka ngan kucing ni.. asalkan jangan iniaya depa sudah la kan....

    ReplyDelete
  11. salam NuriN,

    Kalau kita tak mampu nak bela depa,baik jangan dok bela,buat dosa ja kan...Lagi pun anak NuriN alah pada habuk dan benda yang berbulu ni,baik dijauh kan..

    ReplyDelete
  12. Salam UniMeOw,

    Bukan tak dak hati perut ja memang dah tak dak apa2 dah pun pasai dia tu orang gila....

    ReplyDelete
  13. Salam Color,

    Memang comel2 sangat,nak yang mana pilih2.....

    ReplyDelete
  14. Salam kamariah,

    Memang pun,comel sangat kan....setiap ciptaan tuhan ni semuanya indah2 belaka....

    ReplyDelete
  15. Salam kasihredha,


    Kak ros pun geram jugak ni....

    ReplyDelete
  16. Salam norlieharumaini,

    Memang comel la anak2 kucing ni sampai Kak Ros pun dok tengok tak jemu2...mata memandang.

    ReplyDelete
  17. Mmg comey ..
    Tibe2 teringat kat kucingbsaye tu..dh laribdr rumah sejak dh pandai ngorat..

    ReplyDelete
  18. Ros memang comel..geram tengoknya.

    ReplyDelete
  19. anak kuching memang gebus gebus kan.. memang kalo dapat rasa nak gomol gomol.. hehehe. pastu berdecet decet bersin, bulu masuk idung.. hehehee..

    ReplyDelete
  20. jepon pangey neko
    kawaii suker gak....nk bela x mampu sebab sini x der kucing lain semua kucing kena beli sekali ngan insurans

    ReplyDelete
  21. comel giler anak2 kucing ni...rasa nak geget je dorang neh...geram tgk...

    ReplyDelete
  22. Salam ainnoraini,

    Ha.ha....dia pun nak cari pasangan hidup jugak...nanti dia balik la tu....

    ReplyDelete
  23. Salam Acik,
    Tu la...Kak Ros pun...geram tengok mata ngan bulu dia memang cantik sungguh...

    ReplyDelete
  24. Salam Wan Habibah,

    Sapa2 pun yang tengok anak2 kucing ni mesti geram punya....kecuali yang tak dak perasan ja...

    ReplyDelete
  25. Salam Zana,

    Betoi tu Zana....macam2 pesyen depa ni...tu yang nampak lagi geram tu....

    ReplyDelete
  26. Salam Anna Qawina,

    Ha.ha...Nak yang mana pilih la....Kak Ros tengah murah hati ni....

    ReplyDelete
  27. Salam Anaa,

    Memang la depa ni comel2 gebu2 kan...tapi kalau sapa2 yang ada alahan atau ada asma tu, lebih baik jauhkan diri dari anak2 kucung ni,nanti lain pulak jadinya.....

    ReplyDelete
  28. Salam Ukhwah..Terimakasih Follow bloq saya..

    Comel2 tgk anak kucing ni...binatang yg tak berdaya begini pon masih ada yg sanggup mendera.

    ReplyDelete
  29. Salam,

    Ya ka...dah tak boleh nak bela.... tengok ja la nooo.....

    ReplyDelete
  30. Salam Wahida,

    Sabar Wahida, sabar....he.he Kak Ros pun rasa macam tu jugak....

    ReplyDelete
  31. Salam Eye_nee,

    Sama2...tu yang Kak Ros heran tu,macam mana ada sesetengah orang yang sanggup aniaya binatang2 ni....tengok muka pun kita dah sejuk hati...

    ReplyDelete
  32. Salam,

    Memang pun comel sangat...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails