Sahabat adalah perisai diri

Tuesday, November 29, 2011

Gambar ombak yang menarik....

Salam,
Cantik sungguh gambar2 permandangan ombak ni kan....rasanya Kak Ros tak pernah lagi berpeluang tengok ombak yang cantik macam ni secara real......Dalam Tv tu ada la....Kak Ros suka sangat bila boleh tengok gambar2 yang indah2 macam ni...Kak Ros dapat gambar ni semua dari sini...Jom...mai kita layan gambar2 ni.....










64 comments:

  1. menarik tp pasal eB raser takut eh?

    ReplyDelete
  2. cantik2nya ombak..
    ganasnya ombak..
    kuatnya ombak..
    barulah rasa kecilnya kita
    di sisi Dia yee...

    apa2 pun tahniah pd ros yg berinisiatif untuk keluarkan n3 ni sebagai perkongsiaan...

    ReplyDelete
  3. salam kak ros.. ombak ni menakutkan.. sekali dia hempas.. berhempas pulas kita menyelamatkan diri.. takut.. bahaye2.. teringat tsunami thn 2004 ritu.. dahsyat.. Alhamdulillah lady selamat..

    ReplyDelete
  4. credit pd photographer ni lah kak ros..cantik gambar2nya.

    ReplyDelete
  5. cantikkk...sure pro yg ambik kan :)

    ReplyDelete
  6. kak ros..memang cantik.terima kasih sudi kongsi gambar disini.
    tapi betul kata lady..bila ombak dah mengganas..cukup menakutkan..

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah juga Ros.. menarik gambar ombak ani suka bunyi obak smpai kan suka rakam bunyi ombak menghempas ke pantai.. pastu bila fefeeling.. dgr bunyik rasa best je.. ;)

    ReplyDelete
  8. assalam ros.. walaupun ombak itu kadang2 blh menjadi ganas..tapi gambar ombak ni sgt cantik & unik sekali..

    ReplyDelete
  9. Seni betul gambar ombak ni kannn!

    ReplyDelete
  10. kak Ros...terimakasih kongsi gambar cantik ni di sini...

    saya mmg pengkagum keindahan alam semula jadi. AWESOME!

    ReplyDelete
  11. memang cantik sangat.....
    Tapi kalau mmgenangkan ombak Tsunami..ngeriii....

    ReplyDelete
  12. cantik k.ros gambar ombak..

    bergulung2..hee

    tp takut!:(

    ReplyDelete
  13. Subahanallah...memang indah alam ciptaan-Nya, tiada tolok bandingannya...

    ReplyDelete
  14. 1- saya mungkin susah sikit nak amik gambo cenggini sebab saya takut laut.

    2- kene protect kamera kaw-kaw supaya tak masuk air nanti

    3- kene setting kamera cun cun supaya gambo nanti jadi seperti yg diinginkan

    4- gambo2 tu mmg cunnnnn sgt2 jadi, tak mustahil saya akan beranikan diri dgn laut untuk amik gambo yg mcm tu jugak. :D

    ReplyDelete
  15. wah pandainye amek gambar ombak ni cantik betul la kak ros.. indahnye ciptaan Allah ;)

    ReplyDelete
  16. Cantik laa photographer yang ambil gambar tuh.. profesional sungguh.. tapi kalau kena ngan ombak nie sure hanyut dan tenggelam.. adess..menakutkan laa plak..

    ReplyDelete
  17. subhanallah..cantik...tp teringat pulak tsunami...dulu..

    ReplyDelete
  18. ombak!!!!... cantik org tu snap gambar ombak tu... tapi kalau ombak tsunami mahu dah lari lintang pukang dah ni....

    ReplyDelete
  19. kak ros, saya terdengar2 bunyi ombak.. saya sukeeeee sangat bunyi ombakk..

    sungguh cantik gambar2 tukan. pandai sungguh kemeraman/woman tu..

    gB: nak masuk laut, make sure pandai berenang .. :)

    ReplyDelete
  20. wak pon sukak foto ombak biru jugakkk... eeeeE wak dh datang nii nak komen komennnn.............

    ReplyDelete
  21. kak ros...kalau ombak macam ni, nak tengok real, eemmm...memang tak dapatnya...yatie pun teringin jugak hahahha

    ReplyDelete
  22. Salam Che Mid,

    Kak Ros suka sangat tengok ombak laut ni Che mid...tapi kalau dah ombak besar sampai macam tu,Kak ros pun seram jugak la....

    ReplyDelete
  23. Salam eB,

    Bukan eB saja,Kak Ros pun takut jugak kalau tengok ombak dok bergulung sampai lagu tu....

    ReplyDelete
  24. Tukang amik gamba tu pun mmg hebatlah!

    ReplyDelete
  25. Salam Sal,

    Betoi tu Sal...Ini lah kebesarannya yang maha esa....bertapa kerdilnya kita ni disisi allah setelah melihat setiap ciptaannya kan.....

    ReplyDelete
  26. Salam LadyBird,

    Waalaikumsalam...Tu la..LadyBird,Kak Ros pun dah takut nak pi main kat tepi pantai ni,sejak berlakunya sunami dulu tu....harap2 tu tak berlaku lagi sunami ni kan....

    ReplyDelete
  27. Salam Anymz,

    Emmm...setuju ngan Anymz.... gambar2 ombak ni semuanya cantik2 sangat....mesti pro orang yang ambik bambar2 ni kan Anymz....?

    ReplyDelete
  28. Salam Kasihredha,

    Kak Ros rasa pun macam tu jugak la Kasihredha....pasai bukan senang kita nak tangkap gambar ombak yang bergulung gulung macam ni kan.....

    ReplyDelete
  29. Salam Acik,

    Sama2 lah Acik....kalau nak pi kat tepi pantai tu hati2 lah...bila2 masa saja ombak ni boleh mengganas..walau pun nampak cantik ja permandangan dia.... tapi amat merbahaya...

    ReplyDelete
  30. Salam Choco Ani,

    ya.. salam ziarah...Emm...sama la ngan Kak Ros suka sangat dengan bunyi ombak ni,tapi Kak Ros takut sangat dengan pantai,laut dan ombak ni..he.he...pasai Kak Ros besa lemas kat laut.

    ReplyDelete
  31. Salam ikatankasihku,

    ya ka...Emm..memang cantik sangat..macam2 pulak tu bentuk dia....

    ReplyDelete
  32. Salam mama aini,

    Waalaikumsalam mama....betoi setuju sangat ngan mama..ini lah ciptaan allah yang maha agong...walaupun ombak laut ni boleh mengganas dan merbahaya, tapi dia tetap cantik dan indah di pandang mata kan mama....?

    ReplyDelete
  33. Salam Cikgu Tie,

    Betoi tu Cikgu Tie....orang yang ambik gambar ni pun mesti ada seni dia dan yang mencipta nya pulak lagi2 lah berseni seninya kan...

    ReplyDelete
  34. Salam Queenie,

    Sama2 lah Queenie...memang cantik sangat...Sama lah kita pencinta alam semulajadi he.he...

    ReplyDelete
  35. Salam Mulut payau,

    Bila terkenangkan tragedi sunami ni kan MP...rasa macam tak mau pi dah kat tepi pantai ni kan......tapi tak dinafikanlah..permandangan ombak kat tepi pantai ni memang indah kan..

    ReplyDelete
  36. Salam Juliet_iRa~"

    Walaupun ia nampak cantik, tapi ombak laut ni bahaya kan,pasai tu lah kita takut...

    ReplyDelete
  37. Salam Zaitun,

    Ya la zaitun cantik sangat....apatah lagi penciptanya kan....

    ReplyDelete
  38. salam Jones,

    Emmm...Jones cun melecun....

    ReplyDelete
  39. Salam dwaty,

    Permandangan ombak yang macam ni memang cantik dan unik kan dwaty....

    ReplyDelete
  40. Salam Amie,

    ya...betoi sangat...memang tak di nafikan lah Amie,allah maha segalanya....

    ReplyDelete
  41. Salam gadisBunga,

    Perancangan dan azam yang sangat baik..tapi kena hati2 la jugak pasai ombak ni bukannya kenai ngan orang....he.he....

    ReplyDelete
  42. Salam nazirah,

    Tu la kan ...orang yang ambik gambar ni mesti lah pro dan sangat berani....

    ReplyDelete
  43. Salam Rinna,

    Memang pro lah depa ni kan Rinna...kita tengok ombak ni pun dah takut...kalau terjatuh kat sini,sekelip mata ja boleh hilang..

    ReplyDelete
  44. Salam Tiramisu Fatiema,

    Emmm...betoi tu Tiramisu Fatiema...apa pun kalau masa kecik ni memang la nampak cantik kan,tapi bila dah jadi besar merbahaya dan menakutkan la pulak ...

    ReplyDelete
  45. Salam kazman,

    Ombak sunami kalau depa dok gagah nak ambik gambar jugak,memang nak cari nahas la...ombak lagu tu bukan dia cantik lagi dah,mengerikan lah pulak ....

    ReplyDelete
  46. Salam Anaa,

    Kak Ros pun suka jugak dengar bunyi ombak ni,tenang ja rasanya kan...
    Depa ni memang pro,sebab tu la gambar ni semuanya nampak cantik2 belaka...
    Kak Ros rasa la..pandai berenang pun boleh tenggelam jugak kut kalau macam ni punya ombak...

    ReplyDelete
  47. Salam Wak gelas,

    Sapa2 pun yang tengok hasil ciptaan yang maha agong ni,pasti akan terpegum kan Wak.....

    ReplyDelete
  48. Salam Atikah Wadiah,

    Ya memang cantik sangat dengan air dia yang macam tu kan...ini lah kebesaran allah...

    ReplyDelete
  49. Salam whitecappuccino,

    Emmm... betoi tu...tak di nafikan lah...unik sungguh ombak ni kan...

    ReplyDelete
  50. Salam pena rozie,

    Ya la rozie memang cantik sangat...

    ReplyDelete
  51. Salam Yatie Awang,

    Kalau nak tengok real,memang kempunan lah Yatie....lagi pun kak Ros rasa ombak yang besar macam ni.. tak dak kut kat negara kita ....lagi la kempunan..he.he...

    ReplyDelete
  52. Salam Fara,

    Emm...kak Ros rasa pun macam tu jugak la Fara...pasai tu la gambar ni semuanya hebat2 belaka....

    ReplyDelete
  53. Salam Ummiross,

    Betoi tu semuanya cantik2 sangat....

    ReplyDelete
  54. Your Ros site is very nice.0 This my site .Welcome To Golay Chiropractic Your Twin Falls Chiropractor.More Information

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails