Sahabat adalah perisai diri

Wednesday, November 9, 2011

Ada berani ka..?

Salam,

  Tak dak binatang lain dah ka yang depa nak bela ni......boleh tidur pulak malam2 dengan ular yang besar lagu tu kat dalam rumah depa...heran betoi la Kak Ros..binatang ni pulak dah memang jenis makan orang...betoi ka dak depa ni.....Video ni anak Kak Ros pi dapat tang mana pun tak tau la...Kak Ros rasa kat you tube kut...






29 comments:

  1. assalam ros..mama paling takut dgn ular !!..hu2x..beraninya kanak2 tu..

    ReplyDelete
  2. beraninya kanak2 ni.......saya pernah pegang masa di zoo...siap letak atas bahu lagi...tapi dah serikkkkk....

    ReplyDelete
  3. Takutttt...
    Kalau nnpk ular saye yg lari dulu... Takut dan geli...

    ReplyDelete
  4. geliiii.....
    tapi bagi yang suka, semuanya tu bukan masalah bagi mereka..

    ReplyDelete
  5. takde kejenye dia bela menatang pelik mcm tu...adoi...geli....

    ReplyDelete
  6. alamak ros..memang tak berani..terus tak jadi tengok..

    ReplyDelete
  7. grrr... tak berani.. besaq tu kak ros..:))

    ReplyDelete
  8. Heee..takutnya. Dalam perutnya tu tah dah ada mangsa agaknya... Jangan sampai budak tu 'hilang', sudahlah...

    ReplyDelete
  9. tak berani nak tengokk..
    eeee takut

    ReplyDelete
  10. Salam Khairin,

    Kucing tak pa la jugak,comel,ni tang mana comel dia.....mengerikan ada la...

    ReplyDelete
  11. Salam MaMa AiNi,

    Boleh dikatakan semua orang geli ngan ular ni...Kak Ros kalau disuruh dok macam tu,rasanya pengsan dan pa.....

    ReplyDelete
  12. salam Mulut payau,

    Berani jugak la tu....kalau Kak Ros jangan kata nak pegang nak dok dekat pun tak berani...

    ReplyDelete
  13. Salam ainnoraini,


    Sama la ngan Kak Ros...spesis ni bukan ja geli tapi merbahaya....

    ReplyDelete
  14. salam Amie,

    Tu la kan, Kak Ros heran betoi la dekat orang yang tak geli ngan ular ni....depa tak dak perasaan ka.....

    ReplyDelete
  15. Salam Nuwairani,

    Banyak lagi binatang yang boleh di bela,pasai apa la binatang ni jugak yang depa nak bela....tak takut kena telan ka....

    ReplyDelete
  16. salam Acik,

    tengok pun dah tak boleh,geli...macam mana nak bela..he.he...

    ReplyDelete
  17. Salam Fatin,

    Tu la kan,Kak Ros tengok dekat nak sama besar ngan budak tu.....berani sungguh depa ni....

    ReplyDelete
  18. Salam Kamariah,

    Kak Ros rasa pun macam tu jugak la...sebab tu dia buat tak tau ja kat budak tu,mesti perut dia kenyang dah ni....

    ReplyDelete
  19. Salam Kasihredha,

    Kalau tak berani nak tengok ngan geli tu, kiranya kita ni normal lah kan.....orang yang tak normal ja yang tak geli ngan binatang ni....

    ReplyDelete
  20. Salam Sal,

    Ni memang takut tahap kronik dah ni he.he.Kak Ros pun takutttttt gak....

    ReplyDelete
  21. wahhh ularr ! my feveret ! mmg ada cita2 nk bela ular tp mak xbg , sedihh...

    ReplyDelete
  22. haiyooooo
    mang ada org minat haiwan eksotik ni
    aihhh
    tamo2
    takootttt

    ReplyDelete
  23. haiyooooo
    mang ada org minat haiwan eksotik ni
    aihhh
    tamo2
    takootttt

    ReplyDelete
  24. Salam Wan Habibah,

    Tu la kan ..dah besar sangat.Kak Ros pun geli jugak...

    ReplyDelete
  25. Salam Cik Pipi Tembam,
    tak payah la,Cik Pipi Tembam oi.....ikut kata mak tu,bela binatang lain lah....bahaya...hang tak geli ka....?eeee..ee

    ReplyDelete
  26. salam aimie,

    Memang ada aimie oi...tu ha Cik Pipi Tembam tu,mujur mak dia tak bagi,Kak Ros pun nasihat tak payah lah bahaya binatang ni...Kak Ros pun takut....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails