Sahabat adalah perisai diri

Friday, November 18, 2011

Lawak Petang Jumaat.

Salam,  
  Lawak betoi la mamat ni Kalau nak exercise pun tak kan la sampai macam tu sekali....kalau lagu ni la... dia punya pulun,sat saja badan jadi kurus tak payah dok diet dah..ha.ha.....

48 comments:

  1. len kali pakai la bj senaman hehehehe

    ReplyDelete
  2. Assalam kak ros,
    hahahha kita gelak tak boleh tahan..
    thanks kak sudi kedapur kita yg tak seberapa tu ....menarik juga blog akak ni ...

    ReplyDelete
  3. Haha..ada2 aja..

    em..baju tu memang saiz tu je yang ada awak..nak booked tak?

    www.kedaikiz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hikhikhik
    Video ni pemes kt jpn taw dh tayang 3 kali
    Cian dia x reti nk guna ngeeee

    ReplyDelete
  5. haaaa3x... giler laju dia lari.... siap pakej dengan jubah tu.....nasib baik jubah tak lucut....nayaa...nayaaa....

    ReplyDelete
  6. tak sempat pakai baju senam pun, dia lari laju yee..pro ..

    ReplyDelete
  7. saja nak buat lawak lah kot pak arab ni kan kak ros?

    ReplyDelete
  8. ros tak dapat ack tengok..tak de gambar.hitam je

    ReplyDelete
  9. Salam Lya,

    Tu la.. Kak Ros tengok nak tergelak pun ada,kesian pun ada....

    ReplyDelete
  10. Salam Anaa,

    Alamak...kesiannya kat Anaa...tak pa lah,nanti balik tengok kat rumah....

    ReplyDelete
  11. Salam Khairin,

    Tu la kan...haru biru sungguh pak arab ni....

    ReplyDelete
  12. Salam,

    ha.ha...macam2 ragam manusia kat dunia ni....

    ReplyDelete
  13. salam Mama aini,

    Tu la mama...dah la pakai jubah,nak senaman jugak..nasib baik dia tak jatuh kan...

    ReplyDelete
  14. Salam Ayu,

    Waalaikumsalam..sama2..tak dak la menarik mana sangat pun,boleh la sekadar nak berkonsi apa2 saja yang menarik dan yang berfaedah..

    ReplyDelete
  15. salam KizZ,

    Emmm kalau saiz yang dok ada tu,tak muat la ngan Kak Ros...

    ReplyDelete
  16. Salam ikatankasihku,

    Tu la ..tak baik depa dok pekena dia macam tu kan....memang la lucu tapi bahaya jugak...

    ReplyDelete
  17. Salam Dwaty,

    Kak Ros rasa la dia ni memang tak reti nak guna mesin tu,kalau tak,takkan nak jadi sampai macam tu kan...

    ReplyDelete
  18. Salam,

    Ya ka.....Baru hari ni Kak Ros tengok,dia pun satu,dah tau tak reti nak guna benda tu, tanya la orang habis2 dulu sebelum nak naik tu...

    ReplyDelete
  19. Tak sesuailah pulak pakaiannya,pelik hehehe...

    ReplyDelete
  20. Salam Kazman,

    Tu la...dah tau nak mai senaman tu,pakai la pakaian yang sesuai.tak pernah di buat orang, senaman pakai jubah..Tu kalau laju sikit ja lagi memang sah naya la pak arab ni ....

    ReplyDelete
  21. Salam Sal,

    Tu la....Kak Ros pun tabit la ngan pak arab ni...boleh berlari dengan memakai jubah,laju pulak tu....memang pro lah..

    ReplyDelete
  22. Salam Anymz,

    Kak Ros tak tau nak kata la Anymz...boleh jadi jugak dia nak buat lawak,tapi Kak Ros tengok macam dah setengah nyawa dah tu....

    ReplyDelete
  23. Salam Fatin,

    Kak Ros pun kesian jugak tengok dia ni...tapi masaalahnya dia ni tak mau ambik tau dulu benda apa yang dia nak guna tu....kalau tak takkan nak jadi macam tu...

    ReplyDelete
  24. hahhaha...mmng gelak tengok...macam2...

    ReplyDelete
  25. salam Acik,

    La....Ya ka,kesiannya kat Acik..Kak Ros pun tak tau apa masaalahnya,kalau tak.. bolehlah Kak Ros cuba tolong....

    ReplyDelete
  26. Salam Kamariah,

    Ha...nyaris2 jugak dah tu...

    ReplyDelete
  27. Salam Daddylicious,

    Kak Ros rasa pun macam tu jugak la......dah la tak reti nak guna mesin tu,pi pakai jubah pulak...sah bengong..

    ReplyDelete
  28. Salam Zaitun,

    Memang pun.. tak sesuailah Zaitun..ada ka mai senaman pakai jubah,hilang akai ka pa..

    ReplyDelete
  29. Salam Mulut payau,

    Macam2 la... perangai manusia ni,salah satunya suka orang dok gelak kat depa,macam ni lah....

    ReplyDelete
  30. Hahaha.... ros ini betul-betul gila. Yg dia exercise pakai jubah tu apasal?

    ReplyDelete
  31. Salam kakzakie,

    Tu la Kakzakie...kalau teringin sangat nak exercise pun pakai la seluar...mujur tak tersembam kat situ....

    ReplyDelete
  32. Salam IntaNBerliaN,

    Memang pun Intan...lawak betoi pak arab ni,kalau dah tak tau nak guna benda tu pas tu malas pulak nak tanya orang,jangan la dok naik....buat malu diri sendiri ja kan.....

    ReplyDelete
  33. ha3......ntah apa2 lah....
    kalu ya pun nak senaman....bajet2 lah....

    ReplyDelete
  34. sekali tengok macam kena kejar hantu kak limah pulak gamaknya hahahahaha

    ReplyDelete
  35. waaakakaka...

    tumpang gelak je lah...

    dai seriyes ke saje melawak ek..mmg lawok!

    ReplyDelete
  36. Salam eita,

    Emmm tu la eita..tak pernah lagi orang mai senaman ni pakai jubah ...
    Betoi ka dak mamat ni....

    ReplyDelete
  37. salam Ann ishak,

    Ha.ha...kalau hantu kak limah ligan pun.. rasanya tak lari laju sampai lagu tu....Apa la pak arab ni...

    ReplyDelete
  38. Salam mamaNoriz,

    Tak kan dia buat lawak kut nooo mamaNoriz....dah macam kena ligan ngan anjing gila ja Kak Ros tengok....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails